joi, 13 octombrie 2011

Bi Rain confirma inrolarea in armata pentru 11 octombrie....!!!!!



La data de 16 septembrie,s-au facut rapoarte ca Rain a primit o instiintare de inrolare si ca acesta ar fi raportat pe data de 11 octombrie. Cu toate acestea, Rain tweeted, ca urmare a rapoartelor de stiri in masa,ca articolele au fost inselatoare sio sa spuna el insusi fanilor,data exacta.
Pe 23, Rain a actualizat pe site-ul sau oficial (http://rain-jihoon.com/n2/) si a postat data oficiala a inrolarii sale,care intr-adevar va fi pe 11 octombrie, adica astazi si ca a primit vestea el insusi dimineata asta.
El scrie pe site:"Buna ziua,acesta este Jung Jihoon.Caderea in cele din urma ne-a intampinat.Sunt aici sa va spun ca voi fi inrolat in armata pe data de 11 octombrie.Voi fi inrolat in serviciul militar activ,dar eu nu sunt sigur unde voi merge.In dimineata aceasta, data mea de inrolare a fost confirmata si am vrut sa va spun voua mai intai.

A trecut apropae 10 ani de la debutul meu...Din cauza fanilor mei,am fost in stare sa fac atat de multe lucruri si valorez munca grea si gloria.Eu ma inrolez mai tarziu decat majoritatea oamenilor,dar voi munci din greu si cu fidelitate pentru a compensa aceasta.
Am fost capabil sa imi indeplinesc atat de multe vise multumita fanilor care m-au aplaudat timp de 10 ani,va multumesc.Voi reveni ca un Jung Jihoon mai matur."-Postat de Jung Jinhoon(2011.09.23). Inainte de plecare Rain a mai facut un ultim drum la mormantul mamei sale.
In dimineata asta,  mii de fanii din toata lumea si-au luar ramas bun de la Jinhoon,iar alte mii au ajuns dis de dimineata in Uijeongbu,înarmaţi cu bannere si fanioane proclamandu-si sprijinul şi dragostea pentru idolul lor si promiteau ca va fi la fel si la intoarcerea sa.Duminica trecută, a avut loc concertul lui de ramas bun, sub denumirea de "Last fot the bast", iar si aici mii de  oameni sau inghesuit sa il vada ie Rain activand pentru ultima data in acest an.
In ultimii 10 ani, Rain a devenit, unul dintre cei mai de succes coreeni si unul dintre cele mai iubite vedete pe plan mondial, ca urmare la inceputulacestui an a castigat "2011 TIME 100 Poll ", fiind ales ca cel mai influent om din lume, intrecand nume precum Beyonce(No. 6),Presesintele Barack Obama(No.46), Lady Gaga(No.12), el si-a mai castigat celebritatea si prin rolurile din filmele hollywoodiene "Speed Racer"unde a jucat rolul lui "Taejo Togokahn", unul dintere rolurile principale, rol care i-a adus celebritate, a mai jucat in "Ninja Assassin" ca "Raizo", in care a avut chiar rolul principal, rol care i-a confirmat celebritatea.
......am sa va tin la curent cu ce se mai intampla cu Rain..I promise...!!!!!!!!...(--_^).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu