vineri, 7 octombrie 2011

K-POP mania incepe....!!!!!...(^_^)

Buna dragi cititori....!!!!!!!...Eu sunt Ioana si asta este prima postare de pe blog .....cine ar fi spus in urma cu vreo 6 ani, ca intr-o buna zi, o sa vad filmele si videoclipurile mele preferate pe care puteam sa le urmaresc decat pe net, la televizor....dar iata ca ziua aia a venit dupa 6 ani de asteptare am chiar si blogul meu in care pot sa impartasesc cu voi toate parerile mele despre K-pop,K-drama si nu numai .....!!!!!!
Se pare ca o sa incep cu un subiect care o sa placa fanilor k-pop din romania si nu numai...si cand spun nu numai, ma refer la faptul ca, fanilor le convine raspandirea "cultului" K-pop...(^_^)....!!!!!!!!!
Si -tam tam tam tam- am sa incep prin a va spune ca in Nr.10 al revistei POPCORN din Octombrie, apar primele articole concrete despre k-pop in Romania.Revista POPCORN este prima revista, care a acordat mai mullt de un loc'sor insignifiant pentru un articol care contine, poate, o stire interesanta dar pe care nu o observa nimeni din cauza dimensiunilor reduse , ba mai mult, revista POPCORN ne-a pus la dispozitie, coperta cu fetele de la 2NE1 , 2 pagini de interior, integrale pag. 12- 13, in care se vorbeste despre, BIG BANG, JYJ, SHINee, f(X), SNSD, si nu in ultimul rand fetele de la 2NE1,si despre colaborarea lor cu Will.I.Am...colaborare din pricina carea noi suntem fff mandrii...!!!!!!!...iar la pagina 60 la "Fan Interactiv", mai gasim un articol despre cei de la TVXQ si cei de la JYJ in formula vechie, cea completa...ENJOY....!!!!!!!!!!!....(^_^)...BYE







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu